Referenser

Almi Jönköping

Projektets omfattning/bakgrund och mål

Team Digtory har under våren samt hösten 2020 haft i uppdrag av Almi Jönköping att coacha företag inom digital affärsutveckling och marknadsföring. Under hösten deltog även andra län.

Det koncept med föreläsningar, workshops och individuella coachmöten som Team Digtory har tagit fram i samarbete med oss på Almi har varit väldigt uppskattad av deltagarna. Det har gjort att cirka 50 företag nu har ökat sin kunskap inom SEO, analys, Google Ads, content marketing, Facebook Ads, LinkedIn Ads och omnistrategi. Något som har lett till ökat resultat för företagen både i form av mer digital synlighet, ökad trafik till webbplats, fler leads, köp osv. Företagen har också fått en bra förståelse för den digitala världens möjligheter. Detta har visat sig vara ett så lyckat koncept så att vi våren 2021 ska köra 7:e omgången.

Bukowskis logotyp

Bukowskis

Projektets omfattning/bakgrund och mål

Team Digtory (f.d Din Webbstrateg) har varit med i ca 12 år och digitaliserat Bukowskis försäljningsresa. Vi har jobbat med all typ av digital affärsutveckling och kommunikation och varit Bukowskis förlängda arm. Vi har bemannat deras marknadsavdelning med den kompetens som saknats och haft behov av förstärkning.

I Helena har du en som person som konstant håller sig uppdaterad kring relevant digital utveckling och hela tiden är tillgänglig som bollplank och för givande diskussioner. Utan reservation rekommenderar jag Helena vare sig det gäller en initial kravställning för sådant som men inte bara, framtida digital utveckling av en webbplats, utbildning av personal eller löpande rapportering

Region Halland

Projektets omfattning/bakgrund och mål

Under hösten 2018 hade Team Digtory (fd Knockify) en utbildningsturné på uppdrag av Region Halland. Det var företag inom turistnäringen som deltog i utbildningen. Målet var att ge företagen kompetens och verktyg för att de skulle kunna utveckla sin digitala närvaro. Utbildningsledare var Anna Wildefjord.

Anna är en engagerad och duktig utbildare inom den digitala världen! Hennes kompetens på detaljnivå är imponerande och väldigt värdefull att få ta del av inom organisationer. Inom vår verksamhet har hennes hjälp fått oss att ha en tydligare struktur och numer kan arbeta enklare inom digital marknadsföring! Jag hoppas få fler chanser att lära mig ännu mer av Anna och kan varmt rekommendera henne som utbildare!

Sandvik Mining and Construction AB

Projektets omfattning/bakgrund och mål

Helena var stöd åt Sandvik Mining and Construction rörande digitaliseringens utmaningar. Främst med utveckling av analys och utvärdering, SEO-utbildning internt, samt driva betald sökannonsering globalt i 13 länder.

I enjoyed working with Helena. She is very service-minded and always focuses on the customer. She is ambitious and works hard. Helena is professional and has a good sense of humor.

Nässjöakademien logotyp

Nässjöakademin

Projektets omfattning/bakgrund och mål

Team Digtory (f.d. Din Webbstrateg) har varit med och tagit fram 2 st Yrkeshögskoleutbildningar. Den första var Digital Marknadskoordinator (1,5 år) med start år 2013 och den andra var E-handelslogistiker (2-årig) med start år 2017. I utbildningarna så har vi jobbat som konsultlärare, kursledare, utbildningsansvarig och ledningsgruppsrepresentant både som ordförande och ledamot.

Vi har även varit med och digitaliserat några av de befintliga yrkesrollerna Nässjöakademin hade under åren. Teknisk försäljare B2B (skrivit kursbeskrivningar, suttit med i ledningsgrupp och varit konsultlärare) samt Projektledning infrastruktur (varit kursledare).

I dag är Team Digtory med och tar fram specialistutbildningar med kortare utbildningstid. De som skrivs lämnas in under september år 2020 med startdatum år 2021

Den kunskap som Helena och hennes team har visat i framtagandet av denna utbildning är av mycket hög kvalitet. Tack för ert engagemang och känsla för samverkan!

Expodul AB

Projektets omfattning/bakgrund och mål

År 2018 blev ombedda att kravställa och ta fram styrdokument över hur Expoduls nya digitala miljö skulle se ut och även framtidssäkra och se över kommande steg 2. I dag utbildar vi marknadsavdelningen löpande genom att minst en gång per månad köra arbetsmöten. Utöver det har vi en skräddarsydd utbildningsplan som är anpassad för Expoduls verksamhet och förutsättningar. Vi tar hand om den månatliga förvaltningen av plattform, kommunikation via sökkanaler som Google Ads Sök och Google Display men också via Microsoft Ads. Vi projektleder och kravställer också plattformens utveckling och vidare positionering.