Utbildning Omnistrategi
Utbildning Omnistrategi är en del i en utbildningsserie men du kan välja att enbart delta i denna om du vill. Är det första gången du deltar i utbildningsserien så ingår en marknad- och webbanalys skräddarsydd för din verksamhet. Detta är en öppen utbildning som vem som helst kan anmäla sig till. Du tar med dina egna projekt in i utbildningen, vilket gör att fokus kommer att bli utifrån dina behov och förutsättningar. Du jobbar alltså med din egen verksamhet samtidigt som du utbildar dig och får hjälp.
Vi lägger upp utbildningen efter en tidsplan som passar dig.
Varför ska jag gå utbildning Omnistrategi?
Att ta fram en omnistrategi handlar om att knyta ihop säcken. Det handlar om att tänka på helheten och att förstå hur allt hänger ihop. Det är lätt att stirra sig blind på en digital kanal och tro att det är den rätta för ens företag, att man enbart ska fokusera på den. Oftast krävs det att ditt varumärke syns i olika kanaler på olika sätt för att få det slutgiltliga resultatet. Har du koll på vilka kanaler som indirekt är med och påverkar till konverteringar på din webbplats?
Denna utbildning hjälper dig att förstå hur kanalerna kan samverka och vad som är bäst för just din verksamhet. Den hjälper dig att knyta ihop allt ifrån aktiviteter till budget, innehåll och analys så att du får en koll på de olika marknadsföringsinsatserna i din verksamhet utifrån målgrupp, kanaler och resultat.
Vem är den till för?
Utbildningen passar både dig som är nybörjare och dig som tidigare har jobbat med omnistrategier. Anledningen till detta är att du ska jobba med din verksamhet utifrån dina behov och förutsättningar. Denna utbildning består till viss del av enskilda coachmöten, vilket gör att du kommer få hjälp var du än befinner dig. Utbildningen är alltså till för dig som både är helt ny i ämnet och vill veta vad det innebär och dig som jobbat ett tag och vill ta nästa steg.
Vad ingår i omnistrategi-utbildningen?
- Inspelade föreläsningar med introduktion till omnistrategi
- Digital workshop som vi kör live tillsammans i grupp
- Två enskilda digitala coachmöten skräddarsydda för din verksamhet
- Mallar anpassade utifrån ämnet, exempelvis omnistrategi och kanalstrategi
- Tillgång till Facebookgrupp för att kunna diskutera och inspireras av varandra
- Oavsett vilket del i utbildningsserien du väljer så ingår alltid en marknad- och webbanalys
Prisuppgift
Är det första gången du deltar i en del i denna utbildningsserie så är priset 12 900 kr ex moms och då ingår en marknad- och webbanalys. Har du deltagit tidigare och fått din analys så är priset 6 900 kr ex moms. Startpunkt samt tidsplan enligt överenskommelse.
Vad är en marknad- och webbanalys?
Om det är första gången du deltar på en av utbildningarna i denna serie så ingår en marknad- och webbanalys. Detta för att du ska få en bra grund att jobba vidare utifrån. Analysen är helt anpassad för ditt företag och du kommer ha stor nytta av den oavsett om du bara deltar på en del i utbildningsserien eller om du deltar i alla delar. Analysen blir som ett styrdokument för dig som hjälper dig att utveckla din verksamhet.
Gör en intresseanmälan nedan för en eller flera delar i utbildningsserien. Intresseanmälan är ej bindande.